lauantai 22. syyskuuta 2012

Wide Awake


Oltiin mun luokan ja parin muun luokan kanssa Kuusamossa viikon. Sitä edeltävänä vkonloppuna Julia ja Miina oli mun luona yötä. Katottiin leffat Se7en, Easy A ja college ja syötiin paljon tortilloja. Lähettiin Kuusamoon bussilla kello 06:00 maanantai aamuna ja oltiin leirintäkeskuksella vasta vähän ennen 18:00 koska piti heittää muita luokkia vaeltamaan. Muut luokat meni vaeltamaan 4 päiväks paitsi meijän luokka ja liikunnanohjaaja aikuisopiskelijat. Meijän luokka (meistä oli mukana vain 7 tyttöä) kierreltiin matkailupalvelukohteissa, hotelleissa, käytiin yhdellä 6 tunnin vaelluksella (jonka päivävastaajana oli minä ja Jenna) ja tutustuttiin Rukaan.Laitan tähän vaa muutaman kuvan koska näitä on ihan kamalasti enkä jaksa muokata näitä nyt.

Kiutaköngäs.
Vaeltamaan lähössä.

 Perjantaina kun tultiin takasin Mikkeliin, oli Millan synttärit joissa oli naamias teema. Ite en ollut muistanut keksiä mitään asua etukäteen joten otin vaan pokemonpallon mukaan ja silinterihatun päähän...
Mun kamera meni rikki Kuusamossa nii nyt kuvailen vaan mun kännykällä siihe asti ku saan uuden kameran. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti